مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد حمله به یک نفتکش در بندر «المخا» یمن دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با نمایندگان رسانه‌‌های مکتوب خراسان رضوی | سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید مه گرفتگی در حوزه مشهد-کلات (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی بررسی می‌شود بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خادمی حرم امام رضا (ع) تأکید باقری بر نقش مهم کریدور شمال–جنوب در تقویت صلح، ثبات و امنیت منطقه ترامپ: جنگ جهانی سوم پیش از انتخابات آمریکا اتفاق می‌افتد ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد افتتاح اسکله آمریکا در غزه | حماس:مخالف حضور نظامیان خارجی هستیم
سرخط خبرها

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

  • کد خبر: ۲۱۰۱۶۲
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۰
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی برخی از مناطق جنوب لبنان را هدف حملات هوایی قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه «المنار» گزارش داد که هواپیماهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی سه نوبت شهرک‌های «مارون الراس» و «یارون» را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: هواپیماهای ما یک مقر عملیاتی و زیرساخت نظامی متعلق به حزب‌الله را در منطقه روستای «یارون» هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه ادعا شده است: یک نقطه دیده‌بانی حزب الله نیز در روستای «مارون الرأس» در جنوب لبنان هدف قرار گرفته شد.

حزب الله لبنان روز شنبه اعلام کرد که پایگاه‌های رویسات العلم و زبدین را در مزارع اشغالی شبعا هدف حمله موشکی قرار داده است.

رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان در این باره اعلام کرد که حزب‌الله در ۱۲۰ روز جنگ، ۹۶۱ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

بر پایه این گزارش، در این حملات پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی بارها هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته‌اند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسراییل در این منطقه به دام افتاده‌است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->